Saturday, August 6, 2011

Im Tired .

Assalamualaikum , hye bloogie Selamat Berpuase ye . Banyak kan beramal semoga ape yang kita buat diterima olehNya. Erm actually i dont know what i'll wrote today, i just not in mood but aku nak cakap i want to share something but with who ? Bf ? Family ? Friends ? 
Maybe if u're close to me u will may know who i am. I'm not a person yang akan share masalah or something happen around me, it dosent mean aku langsung ta cerita ape ape. I'll but in other condition la, if a normal things happen yes i'll share tapi kalau masalah family, housemate, boyfriend or masalahmasalah yang serius.
Sebab tu la my bf always bagitau aku yang aku ni suka berahsia. 
Actually bukan nak berahsia tapi malas nak bercerita. If larh ea, kalau aku ada masalah then i share and mintak tolong someone, Satu masalah lagy akan timbul, cube fikir elok elok bila kita share something example kita ada peselisihfaham dengan kawan-kawan then kite bagitau org lain, Dia akan tolong kite ker atau dia lagy akan bermasam muke dengan org yang kita selisihfaham tu ? Aku da banyak tengok org sekeliling aku. Kat situ kita bole tengok kan , 
Other than aku ta suke nak menyusahkan orang, lagi-lagi bab nak mintak tolong atau pun tolong org, Kenapa aku tak suka tolong orang, Eh jap bukan aku tak nak tolong orang, aku bole tolong tapi tengok jenis pertolongan ape okay. Kalau setakat nak mintak tolong beli ini itu or tolong kecik2 as i can ,i dont care, ta kesah sangat la, 
Bukan aku tak nak tolong sebenarnya, tapi aku tak nak pertolongan aku di salah anggap, cukup la sekali der. Perit rasenye bila diperkata sane sini, Orang bermasam muke, 
Aku tau aku bukannye perfect sangat and as we know jgk la tade sape yang perfectkan,
 Aih meleleh pulak air mata niey. Allah,Seriously tuhan jer yang tahu.

Selain tu aku ada la org yang jenis ta suke nak tegur orang, da besar kan sume da pandai fikir, Memang la org kate teguran jadikan panduan tapi ntah la aku mmg ta suka tegur kesalahan org. Sorry.

Eh banyak cukup la, lagi banyak aku cerita lagi azir airmata aku. Tibe tibe lak mlm ni nak touching touching , ceh ! Bye,


No comments: