Tuesday, June 21, 2011

PROUD !

Assalamualaikum :)
hey bloogie, how are you ? Now aku da in new sem, which is in semester 5. Cepat kan mase berlalu, kelipkelip jer da sem 5. Typical people, bile lambat kate lambat bile cepat kate cepat. Hahaha :D
Back to the entry, PROUD who i am proud to be ? 
i'm proud to be her daughter, proud to be his daughter, proud to be in the family, and proud to be her girl friend.

I'm proud to be my parent daughter ! Dorang bole bagi ape yg aku nak as long as dorang mampu nak bagi.
Just now, mama said she will buy one laptop for me. Even laptop lame toe bole pakai lagy, just keyboard yg rosak, but my mom said its okay if we in still enough money why not. 
My reaction : Senyum senyum amek ati . haha ta gune nye anak kan, tapi seriously bukan aku yg nak but mama yg offer. Dalam mase yg same mintak beli handphone. hehe 
Mama : Nak beli handphone ape ?
Me : Bole tak kalau nak blackbery ? :)
Mama : Eish kau nie ta abesh abesh blackberry, student niey ta payah pakai handphone mahal mahal. 
nanti kene curi sia sia jer hidup.
Me : eish mama nie org tanye jer bole ker ta bole .
Mama : Ta bole ! 
Me : Tape larh handphone lain bole.
Mama : Bole bawah rm400.
Me : eeee kedekut betol larh, Grrrrr .
 Lastly malas da nak layan kalau dapat tape. Hahaha hopefully dapat :)

Proud to be her girl friend.
 Erm bertuah kan sy dapat awak ! awak jer ta bertauh sebab ta dapat sy kan ?
Awak bole buat ape saje untuk saye tapi saye taleh. Saya terharu sangat bile awak sanggup hantar sy pegi kolej amek saya after class ! Even class saya pukul 8am, awak bangon jugak hantar saya kan. Saya selalu nak pegi kolej sendiri tapi awak ta bagi, awk kate awak risaukan saya, awak, saya da biase naek bus naek train. tapi awak still ta bagi . Kadang kadang sy rase menyusahkan awak jer .Macam hari niey class saya pukul 10am tapi motor awak rosak, awak sanggup bangon pukul 8am pegi kedai motor betol kan motor awak ! Ermmmmm . Lagi larh sy rase menyusahkan. Awak jaga makan minum saya, dalam sehari awak mesti suruh sy makan nasi, terpaksa jugak larh sy makan nasi even dlm mood nak kuruskan badan . kalau ta makan saya tengok larh muke awak yg ketat toe . haha
Kejap lagy awak da abes belaja sape pulak nak manja kan sy kat sini .
 For surely I'll miss you !



1 comment:

ayut said...

hohoho...seronoknya :)