Tuesday, May 3, 2011

Running Away .

hye bloggie , time is running away kan . 
cepat jer rase mase niey berlalu , eishhh . tapi best larh . every moments my day is full of story .
ape pun thanks god sebab aku still ade kat sini lagy untuk same2 dgn dye kan . 

just now da 29hb , da 8bulan aku bersame dgn dye . 
cepat kan mase berlalu , rase macam da lame sgt hidup dgn dye .

kadangkadang time gaduh larh aku malas sgt ,
rase macam nak terjun tangga dari anak tangga 1 jer larh . tinggi ta nak t mati siasia jer . hahahaha

tapi ape pun aku akan cube jage relationship ni sampi bile2 , insyaAllah .
Aku harap dye pun same mcm aku kan , hopefullu .
kalau larh dye dengar luahan hati aku niey kan , 

Erm aku nak sgt dye faham aku , yang aku bukan nak sorang laki yg perfect sgt pun sebab aku tau aku pun ta perfect , tapi memang sume org ta perfect pun kan .

Gaduh sebab aku ajak dye pegi Bukit Broga , sebenarnye bukan aku yg ajak tapi housemate aku , saje nak pegi , lagy pun sumpah memang aku teringin nak pegi tempat tuh .
tapi aku ta kesah pun same ade aku pegi tau pun tak . 
sumpah ta kesah .

tapi dye da anggap lain , dye fikir aku rendah kan dye sebab dye tade kereta , 
sebab taleh bawak aku g mane aku nak .
motifnye sebenarnye bukan itu , bole atau ta bole jer aku tanye kat dye ,
kalau ta bole pun aku ta kesah ,

tapi seriously aku terase sebab dye ta penah nak support aku ,
kalau dye fikir kan , im will walk in into tourism industry ,
why im here ? look for the experience , look for the industry needed .
why im go in into this industry kalau dalam malaysia aku ta tau pape lagy .
tapi memang larh ta semestinye kite nak tau pasal somewhere kite kene pergi .
tapi if da ade oppurturnity dpn mate ape yg kite kene buat ?
korang fikir2 kan larh .

Baby , bukan nye sy na mengungkit kat sini kalau awak dengar luahan hati sy nie larh ape yg sy fikir .
bile baby nak lepak main pool pegi tgok movie dgn kawan by sumpah sy ta pernah marah ta pernah amek hati , sy ta kesah pun . sebab sy tau baby bukan nye bnyk mase dgn kawan2 baby , lagy2 sejak kite kenal ,
most of you time is with me rite ?

tapi bile saye kenape ta bole ?
bukan sy nak pertikaikan hal ni , tapi niey larh yg sy fikir .
sy tau ape yg baby akan jawab 
" sy ta nak gf sy jadi liar , kuar suke2 hati "

Ape yg sy buat semua sy bgtw kat bby , sy pergi mane , sy dgn sape ,
tapi sy ta kesah larh , sy tau tu ur responsibility to take care of me .
tapi me understand me , 
same macam by selalu ckp kat sy 
bile buat sesuatu cube letak kan sy kat baby bile sy buat sesuatu .
same larh jugak macam sy , cube baby letak diri bby kat tempat sy pulak .

anyway by , i love you so much . ape pun jadi ,
sy selalu berdoa agar ape yg lepas akan lepas dan ta pernah akan terulang lagy kat diri sy .

HAPPY 8 MONTH OUR RELATIONSHIP <3 
LOVE YOU MUHAMMAD SAFWAN .

Sukiey 


No comments: