Tuesday, May 3, 2011

Miss you :)

Assalamualaikum kum kum . haha 
saje jer wat saspen . agak berkurun jugak aku ta update blog aku niey kan , maklum larh da lame ta makan buntut ayam , ta tau ape nak di citer kan kan kan . hahaha 

anyway how are you my sugar panas , haha :P 
harap kau sehat larh kan , heee

erm about 2 weeks da final exam . agak bergetar jugak larh , please larh ea . 
aku ta nak ade record aku failed or NC , itu bukan anak CIK WARDI ea .
hehehe , so ape yg perlu di buat berperang larh dengan bukubuku yg ade .
subject yg aku takut of coz larh AIRLINES , FARES & TICKETING subject , 
giler babi kau subject tuh susah nak mampus .
tapi mampus lagy payah dari subject tuh larh .
KIDDING YOP :D

So pade kengkawan yg final exam macam aku niey , 
GUD LUCK larh ye ,

OUH FINAL EXAM I MISS YOU !
haha MOTIF larh kan . 

Wa chow dulu larh , bowrink tul cakap ngn kau niey bloogie , kau bukan nye nak respond aku pun kan , werkkkkk  bosan sungguh , nampak sgt aku ckp sorangsorang ( memang cakap sorangsorang pun )

byeee :)

Sukiey 

No comments: