Wednesday, February 23, 2011

Question and talking about ?? =.=

Hey bloogie , lame kan aku ta update kau :)
Rindu jugak nak borak borak ngan kau . kau sehat tak niey :D
sehat larh toe kowt kan ? 

Kenape dunia banyak pertanyaan yang perlu kite fikirkan untuk jadi ape yang meraka persoalkan .
Tapi kan penah tak org yang bg kite soalan fikir soal toe dulu before asking ,
coz sometimes question pun like fucker kan .
dont care bout tht ??
aish cannot ! we need to care wht their need to ask .
tapi bile fikir balek , kite jage tak perasaan org yang kite nak tanye or bercerita toe .

tak kesah larh sume toe janji korang happy suda !

Okang , tentang bercerita atau mencerita ataupun pape jer larh !
ape yang nak aku sampaikan sebenarnye niey .
penah dengar tak pepatah " mengata dulang paku serkip , ngata orang dia yang lebih "
ntah betul ker tak niey ? hahaha pape jer larh !

For us , erm jangan larh kite nak mengata orang tapi bende toe kite buat jugak kan .
sebab bukannye nak cakap ape ker tak . atau nak sape2 ,
its for myself jugak ,
same larh mcm housemate aku cakap kat aku.
dye kate " tapayah kite nak cakap pasal orang kalau bende toe kite buat kat diri kite sendiri "
tau tak nape dye kate mcm toe ?
sebab bende da terkene kat dye . tak salah kan sape2 larh kan 
kat situ jugak aku dapat pengajaran tentang org yng suke cakap org padahal dye yg lebih dari ape yg dye cakap org .
 Kadang kadang terase aty dengan certain org yang tak sedar ape yg dye cakap sebenarnye .

Other words kenape kite kene jage haty org laen dengan sempurna sgt .
tapi sape pulak nak jage haty kite niey ?
kalau maen lepas cakap jer , erm memang tade sape yang akan jage haty sape2 pun larh kan .
tak kesah larh nak cakap ape , selagy dunia niey tak terhenti tak kan terhentinye mulut org nak bercerita kan .

Da larh bloogie , nanti kau update lagy ea :)
sebab kau jer larh tempat aku nak bercerita sekarang niey ! 

Diam lagy bagus !
   
Sukiey

No comments: