Monday, December 20, 2010

Kata siapa ?

Hye blogie hawau yu ? :)
Lame jugak aku ta upade kau kan , 
eh eh da ade sarang labahlabah dah . haha 
Meh aku bersihkan ea . ^_^
itu sume kate sape blogie ?
Itu sume kate aku larh . hehe
Aku baru jer sampai hostel hari .
Aku balek puchong , laa bape hari jer kat uma .
anak buah aku da ade gigi , 
aku rase tade larh lame mane aku tak balek . hehe :)
itu kate siapa ?
itu kata aku jugak larh .

Aku balek jer ,
akak aku tegur . ko tau tak dye ckp ape ??
* ila , yang kau niey makin kurus apesal ??
aiiii tak alih2 tnye larh sehat ker tak niey terus nak ckp aku makin kurus , 
adeshhh .
tapi yea ker aku makin kurus ??
aku rase aku da gemok da , eh tade larh gemok .
ade isi cikit larh . ahaha
haa blogie ini kate siapa ??
ini kata akak aku .
bukan aku yang kata okay .

erm da larh mls nak coleteh da .
mate macam mengantok jer tapi taleh tido oke .
maghrib :) hee
chowww ~











No comments: