Saturday, October 30, 2010

Perut Getah !


Entry agak menarik untuk kite bual kan :D
Berofe and After . heeee !
bloggie kau ta payah tanye nape aku letak entry niey .
Meh aku cite kat kau oke ? :)
ermm bloggie sejak dua tige menjak niey selera makan aku naek sgt !
aishhh , aku ta tau nape =.=
Aku takut jer akan jd gemok :'(
Bloggie doadoa larh ea , aku ta gemok !
ermm . Aku try jugak thn lapa perot aku niey tapi . adeh adehh . Sgt2 larh ta dpt thn !
Semalam aku mkn nasi lemak for breakfast n lunch . Giler ta berat mkn nasi lemak kan .
aduhh ! pastoe mkn dan mkn lagy .
mlm nasi lemak lagy ! tgh mlm lapa lagy , mkn lagy .
mlm aku mkn maggi ngn minum air milo .
pehhh ! 
hari niey pulak . Nasi lemak lagy dan lagy .
mlm niey pulak aku mkn pukul 8 lbh mcm toe larh . 
Kau tau ta bloggie !
kul 10 perot aku da nyanyi lagy . aishhhhhh 
ape yg jadi ??
So nak ta nak aku kene mkn jugak . 
tepat kul 12:27am aku ngn member2 aku mkn kat kedai mamak bawah hostel aku niey ,
aku mkn rotie telur jer . 
bg hilang lapar .
OMG , wht happen to me ???????
='=

2 comments:

아 정 said...

hahaha...
dapat pun kita mengoment...
ha...
dok perut getah ni..
msti anda yg perut getahkan?
byk mkn..
hahaha...
publish comment ni taw~

baby boo :) said...

perot kau memang bergetah